piątek, 10 stycznia 2014

Ullgump. Dywan.

Dzisiejszy wpis pod wezwaniem kropek, a właściwie krop, gdyż na tapecie ( a może raczej na dywanie) jest Ullgump.


Cena katalogowa 89zł za 133 na 195cm  kropiastej podłogi. Na mojej białej (in spe) podłodze będzie wyglądał bosko, martwi mnie jedno-moja powierzchnia liczy 25 metrów kwadratowych, zatem będzie to dywan w kategorii "położyłam większą wycieraczkę".

Szukając u wujka g. inspiracji znalazłam tylko kilka ciekawych w wersji b&w. Wielka  szkoda, bo według mnie dywan prezentuje się bardzo interesująco i jest ozdobą sam w sobie poprzez swój wyrazisty wzór. I co najważniejsze, patrząc na poniższe zdjęcia wydaje się być większy, niż jest w rzeczywistości.





2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo specyficzny dywan, ale muszę przyznać, że ma coś takiego w sobie co może się podobać. Ja również jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdza się to co napisano w https://expodom.pl/dywan-do-pokoju-dzieciecego-jak-wybrac-odpowiedni-dywan/ gdyż wiem, że wiele osób ma problem z wyborem dywanu do dziecięcego pokoju.

    OdpowiedzUsuń